Feeds:
Inlägg
Kommentarer

Archive for 7 maj, 2009

Jag känner ett tvingande behov av en tröja med Michels lugna konstaterande: People are particullary stupid today, I can’t talk to anymore of them.
Så jag försökte beställa hem lite grejer från USA men mitt kreditkort fungerar inte där. Efter ett dyrt mobilsamtal till USA blev det tillbaka till Ica-banken, som förklarar att jag inte kan handla från företag som inte kräver cvc-koden. Av säkerhetsskäl. Så nu får jag klara mig utan, suck.

—————————-
Läs även andra bloggares åsikter om ,

Read Full Post »

franjobbet
Utrensning av pocketar med mera från jobbet. De har legat i mina skrivbordslådor i veckor, men nu fick de komma hem.
René Vázquez Díaz – Fredrika i Paris
Anja Snellman – Hudens tid
Anita Salomonsson – Osalig längtan
Deborah Cadbury – Dinosauriejägarna
Henrik Örenbring – Blodsmak- ett fall för Sienna Maler
Nina Bouraoui – Dockan Bella
Axel Munthe – Brev & skisser
Martin Widmark – Kabinettets hemlighet
Iris Marion Young – Att kasta tjejkast
————————————

Read Full Post »